joi, 26 ianuarie 2012

"Bienvenido, Andrei!"

    Un bun prieten a venit "acasă" zilele astea. S-ar zice că vremea din Cantabria e mai rea decât aici (jeje)... Ne-am programat în lucrarea de predicare și n-am putut să nu remarc felul în care s-a echipat: căciulă, mănuși, fular - toate articolele astea groase. Am înțeles că prin nordul Spaniei sunt vreo 15 grade - nu-i rău! Eu n-am prins decât vara pe acolo și, culmea, nu e mai cald decât vara de aici. Ah! Oricum, s-a înfofolit foarte diferit de când ne-am întâlnit ultima dată. Spre deosebire de el, "ignorantul" de mine și-a lăsat căciula în mașină. Și nu, nu-s genul de persoană care-și sacrifică urechile și neglijează căciula ca să nu-și strice freza. Țin la urechile mele! Bine, nu-mi plac mai mult decât cele de porc, pe care le mănânc cu atenție... La fel se aplică și când vine vorba de încălțăminte. N-o să mă vadă nimeni cu teniși sau adidași iarna doar ca să par mai "cool" sau mai "friguriless". Amatorilor, fiți mai degrabă "figuriless"! Acum vine salvarea: au apărut acele "căști" care se pun pe urechi și asculți liniștea ninsorii. Arată caraghios dar poți compensa cu freza; asta dacă nu îngheață gelul pe ea (în acest caz, se recomandă "anti-gelul"). 
   În ce mă privește, mi s-a adunat niște păr pe cap de-o lună încoace și m-a protejat într-o oarecare măsură. Nu mă mândresc cu el, mai ales dimineața. Stă ce stă după ce-l spăl (arăt ca o buhă când mi-e mare) dar, după ce lipesc o căciulă pe el sau îmi pierd capul prin perne, s-a dus volumul și "puful"! Dar, pentru că mâine voi scăpa de "surplus", care a început să se adune obraznic pe lângă urechi, trebuie să-mi leg căciula la gât de acum înainte, să n-o mai uit.
  Încă o dată: "Andrei, bine ai venit acasă!" O să audă fotografiile mele mai multe despre tine în următoarele câteva luni...


Poza de aseară

                                     Amintiri de vreme bună (Santander, Cantabria 2009)


                                    Orașul la care aș vrea să-i fac o vizită ulterioară...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu