duminică, 22 ianuarie 2012

Experiență în lucrarea de predicare

Cele mai mari bucurii le trăiesc în lucrarea de predicare! Mama mea studiază cu o fetiță de 8 ani, pasionată deja de modeling. Mi-a arătat câteva poze cu ea împărțite frățește pe aproape fiecare perete din casă. Am recunoscut că sunt și eu pasionat de fotografie, că am un aparat photo și... nu nici nu pot descrie cum i-au sclipit ochișorii... A fost musai să programăm o "sesiune photo"; desigur, nu ca la studio ci așa, cu hainele ei favorite și cu un zâmbet copleșitor. Zis și făcut. Ieri, împreună cu mama mea, ne-am dus la ea și, după ce am analizat o lecție din "Cartea mea cu relatări biblice", ne-am pus pe treabă. N-avea stare pe scaun... Bunica privea mândra în timp ce nepoata ei își arunca rochița pe ea (cumpărată de dânsa, dar care nu se mai încadrează pe mărime după un an), peste hainele ce le avea deja. M-am amuzat de numa'. Cizmele favorite, 3 plimbări de piaptăn și Maria a fost gata. Am ales ca și background o carpetă cu un iepuraș și a preferat să țină în mână și cartea sa favorită. E foarte mulțumită de poze, i-am făcut și un filmuleț și o poză tip self-portrait în care își arată aprecierea față de mine. Priceless! Se întâmpla ieri... Iată și câteva poze:

                                    
    Am adăugat un pic de granulație, pentru a intra în "pielea cărții"


                                                        Se vede clar invidia iepurelui...

                                                            Cizmulițele favorite

                                                                      "Cu plăcere!" :)

                                                 Întorcându-ne bucuroși către casă

                                                  O vreme grozavă la Satulung! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu