sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Sesiune photo cu "making of" Horia Brenciu

Azi am fost solicitat să pozez un model neobișnuit. E vorba de o statuetă sculptată dintr-un material numit polimat, ce-i drept, încă neterminată. Dar detaliile sunt superbe, după cum se poate vedea. Mai multe despre proiect puteți citi dacă dați click AICI. Trebuie să recunosc, Cătălin Bota are un talent nemaipomenit! Apropo de fotografiere, n-am folosit decât blitzul din dotare, câteva setări ale aparatului (pentru cea mai buna claritate am ales ISO 100) și un background negru, care seamăna cu o cortină dar de fapt e un material pe care îl tinea artistul însuși, Cătălin. De abia aștept să-l văd pe "Horia Brenciu" în miniatură (ca el e protagonistul - de unde si titlul) pictat in culori... Sper să am ocazia să-l pozez și atunci! ;) Iată și câteva poze:

                                                   








4 comentarii:

  1. ...he he...mda....ai luato inaite...apreciez...
    apropo...imi place sculptura ... he he...sa ai succes la poze

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms... succes si tie... hehe... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. super tari pozele. Cand m-am uitat la cata pe blog, "wow ce poze scoate aparatul lui Cata, nu se poate chiar asa de fain sa ii iasa. Aici e ceva la mijloc... :)" Si apoi spre sfarsitul postului am vazut ca defapt sunt facute de tine. Foarte buna treaba, chiar reusite. Cu blitz offcamera le-ai facut?

    Spor mai departe,
    Alina si Mihai Varsta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac. Nu, n-am folosit un blitz extern - mi-e pe lista de cumparaturi dar undeva la mijloc :P Apropo de "ceva la mijloc". Pe cat posibil fotografiez fara blitz dar cand trebe, trebe. M-am uitat si eu peste profilul tau (tot la inceputuri, ca si mine); buna treaba! Hai sa vedem ce-om mai nascoci in continuare... Spor si la voi! ;)

      Ștergere