vineri, 3 februarie 2012

În plasele iernii

   Patinajul e una dintre marile mele pasiuni. Ce-i drept, parcă după o vară și-o toamnă în care am uzat bine de tot roțile rolelor, parcă pe role e mai fain... Justificabil: asfalt avem din plin; în schimb pe patinoar nu te poți da decât iarna (cel puțin la noi), când li se merită "celor cu gheața" să se instaleze undeva în colț de platou (platoul București de data asta). Iarna trecută am zgâriat gheață în piața Milenium, o zonă ce parcă au frecventat-o mai mulți băimăreni. Pentru mine, gheață să fie! Mai întâi, trebuie să-mi arăt nemulțumirea vis-a-vis de temperatura aleasă de organizatorii patinoarului. Mi s-a părut cam mică - se forma prea repede un strat de zăpadă peste gheață și îngreuna mersul lucrurilor. Mai ales că patinele mele sunt de hochei și nu se înfig prea eficient - au și ele o vârstă pe de altă parte. "Overall"... satisfăcător. 
   Am avut o săptămână plină, interesantă. Luni și marți a trebuit să-mi revin după efortul depus weekendul trecut. Sâmbătă m-am suit pe patine iar duminică am învățat să schiez pe o pârtie de dificultate medie de la Cavnic. La patinoar mai mult m-am relaxat, am avut ocazia să-i pozez pe cei din companie, să mai schimbăm o vorbă, să ne amuzăm de prea-buna dispoziție a unora. La schi pe de altă parte... n-am putut evita căzăturile și urcările cu schi-urile în spate (numărul de urcări cu teleschiul se mai termină - energie și chef mai rămâne). A dârdâit de frig și aparatul photo dar a rezistat eroic (n-a răcit). Nu l-am folosit prea mult, eram prea ocupat să fac plugul. M-am prins după a treia coborâre însă în scurt timp gradele au primit prea multe cartonașe roșii; s-a format un ghețuș prea îndrăzneț pentru genunchii mei începători în domeniu și pentru frica ce-o adunam în căciulă în timp ce coboram cu o viteză nemaipomenită (deși în zig-zag) imaginându-mi cum mă voi opri... Un schi mi-a căzut - căciula ba! 
   Bineînțeles că și weekendul ăsta o să fac ceva pe afară. Mă gândesc la un lac artificial din apropiere pe care un vecin și l-a săpat peste drum de casa lui, pentru a crește pește. Bine, de fapt e ca un șanț mai mare ce înconjoară o bucată de pământ, ca o insulă, care găzduiește tot felul de păsări. Ideea e că a înghețat bocnă și e numa' bun de folosit pe post de patinoar! Sper să nu ningă prea mult și să nu urce temperatura prea mult (de data asta)... Până atunci, iată și câteva poze de sâmbăta și duminica trecută:

                     

                            
                       
                      

                                                                                    
   





                               












                   

              


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu