joi, 7 iunie 2012

I'll be back!

Mda, cred că până și eu mi-am dus dorul! (haha) N-am mai postat de câteva luni chiar (chiar!) pe blog, doar câte-o poză așa, la interval de câteva zile, pe albumul de pe Facebook (unde parcă-i mai comod). M-am lăsat prins cu lucruri peste lucruri, mai ales cucoana aia de rutină. N-am prea avut oricum timp să ies pe afară, să fotografiez... Am fost la 3 nunți, ce-i drept, de unde am adunat niște cadre interesante, am testat un 55-200mm VR de la Nikon precum și un bliț exterior de la Exakta (conceput pentru Canon - sfidare!). Am să revin cu fiecare eveniment în parte (aproape), să văd cât îmi mai aduc aminte... Până una alta, iată o poză cu niște puiți de găină proaspăt scoși din ou (mă rog, mai multe ouă) și puși la uscat într-o lădiță de prosoape... Deja mi-am ales favoritul! ;)




Puncte puncte (și mai ales punctele)

2 comentarii: